Desfasurarea Concursului, etapa cu etapa, in timp real

Ord. dupa

Cateva dintre viitoarele concerte din 2017 ale Societatii Muzicale cu ...

Concert-eveniment al Societatii Muzicale cu laureatii Concursului Miha...

Societatea Muzicala, in parteneriat cu Casa Regala, a organizat un "co...

Activitatile prevazute cu laureatii Editiei a XXVI-a a Concursului Mih...

Concertul de gala al Concursului National de Interpretare si Critica M...

Carlo Gesualdo – un muzician intre bizarerie si manierism de Ana Di...

Toate premiile Concursului National de Interpretare si Critica Muzical...

Gratie Societatii Muzicale, editia a XXVI-a a adus premii substantiale...

Rezultatele finale ale concursului de PIAN: PREMIUL I: Dimitri Ma...

9 comentarii

Rezultatele finale ale concursului de CRITICA MUZICALA: PREMI...

Adina Buzatu a fost impresionata de talentul si, mai ales, de original...

Rezultatele finale ale concursului de VIOLONCEL: LOCUL I: Stefan ...

Stefania Bulboaca a fost impresionata de talentul Gloriei Tronel, mare...

Joi, 12 mai 2016, a patra zi de concurs Mihail Jora la Conservator - c...

2 comentarii

Dupa probele de astazi de la pian si violoncel, au trecut in etapa a I...

1 comentarii

Rezultatele finale ale concursului de CANTO LOCUL I: Gina Gloria ...

A treia zi de concurs Mihail Jora, etapa a II-a (finala) la sectiunea ...

A doua serie la Canto, a doua zi a etapei I - Sala George Enescu

Concurentii admisi pentru etapa urmatoare a Concursului, dupa probele ...

5 comentarii

LUNI, 09 MAI, Sala George Enescu: Sarah Al-Samman Nermin, Alexandra An...

Va rugam sa urmariti in permanenta site-ul concursului pentru comunica...

(ordine alfabetica - 21 de concurenti) Sarah Al-Samman Nermin Repert...

6 comentarii

(ordine alfabetica - 6 concurenti) Cristiana Achim Repertoriu Etapa ...

(ordine alfabetica - 10 concurenti) Constantin Borodin Repertoriu Et...

Afiseaza
comentarii

Joi, 12 mai 2016, a patra zi de concurs Mihail Jora la Conservator – cea mai plina zi, cu probele la etapa I la violoncel si la pian…


  • Dragos Calin :

    🙂 Fara indoiala! Numai ca, prin traditie seculara, sonatele cu pian, atat cele pentru violoncel si pian cat si cele de vioara si pian, se canta pe note, deoarece intra in domeniul muzicii camerale. De la Beethoven incoace, toate aceste tipuri de lucrari, repet, sonatele cu pian, se canta pe partitura. Regulamentul fiind pentru profesionisti, nu a fost nevoie sa specificam acest lucru. Absolut toate celelalte lucrari au fost interpretate pe dinafara, dupa cum au vazut toti cei ce au asistat la concurs. Si nu au fost putini…

  • nedumerire :

    Buna, in regulament era scris ca piesele vor fi cantate din memorie, ori vad ca aici unii canta din partituri. Credeam ca un regulament este dat pt. a fi respectat.

  • Dă-i un răspuns lui nedumerire Anulează răspunsul

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.