Cosmina Cornea citeste presa muzicala din strainatate si apoi noteaza aici ce i se pare mai important.

comentarii

Intr-un interviu din 1984 (Paris, dupa un concert din muzica lui Frank Zappa), readus in prim-plan zilele acestea, ca un omagiu, compozitorul si dirijorul Pierre Boulez vorbeste cu o forta incredibila despre “noua” muzica si irelevanta adjectivului “nou” in arta si in viata. “Sunt mereu uimit cand aud pe cate un muzician vorbind despre succesul muzicii in termeni de “audienta”, de  “cantitate”, de “validare” prin criteriul recunoasterii publice. A uitiliza astfel de cuvinte mi se pare superficial. Un fel de a evita adevaratele probleme. O amnezie a “raului” ce marcheaza incluziv muzica, intr-un moment sau altul. Ma tem ca unii dintre compozitorii la moda astazi nu vor mai valora doua parale maine. Sunt efemeri precum niste afise publicitare!!!”(New York Review of Books)


Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close