Alte proiecte in lucru ale Societatii Muzicale deschise catre parteneriate

Ord. dupa

Bucurestiul Cultural Neconventional (sau Neconventionaliada - nume pro...

Proiectul lansat de catre Societatea Muzicala, a fost conceput initi...

Proiect lansat de catre Societatea Muzicala, conceput initial pentru c...

Lucas Meachem, marele bariton american, care va sustine concertul de l...

Saptamana romano-britanica: 8-13 mai 2017Sase scriitori britanici ...

Descrierea produsului principal (platforma Internet)Obiectivul pro...

The Fever de Wallace Shawn, one-woman show cu Simona Maicanescu, in en...

Afiseaza
Va place pagina? Recomandati-o!

Proiect lansat de catre Societatea Muzicala, conceput initial pentru catalogarea spatiilor (interioare) din Bucuresti in care se pot organiza concerte de muzica clasica; a fost extins ulterior pentru includerea tuturor spatiilor in care se pot desfasura evenimente culturale (tip concert/ spectacol/ expozitie) cu indeplinirea unor conditii minimale limitative prestabilite, precum si evenimentele care au loc acolo. Proiectul a fost preluat la un nivel superior in cadrul Societatii Culturale, pentru a fi integrat cu altele intr-un sistem unitar.

Este corelat cu proiectul Elitele Romaniei.

Obiecte

Catalogul spatiilor va cuprinde, in versiunea finala, o colectie de obiecte si instrumente de repertoriere si de prezentare a fiecarui spatiu in parte, precum si o serie de anexe si derivate (bloguri, forumuri, brosuri etc.)

  • un site web care include toate spatiile vizate
  • Album de arta (print premium) cu spatiile cu valoare culturala si patrimoniala relevanta – editie periodica (reeditare 3-5 ani).

Volum estimat (Bucuresti): 1,000 total (inclusiv restaurante, biserici si spatii neconventionale) pana in decembrie 2017, peste 2,000 pana la sfarsitul anului 2018 (inclusiv spatiile neconventionale); 50 in Albumul de arta tiparit in prima parte a anului 2017.

Catalogul evenimentelor listeaza evenimentele care au loc in aceste spatii, intr-un format standardizat.

Harta Culturii integreaza informatiile din cele doua cataloage intr-un format sintetic, redat grafic intr-un format clar si intuitiv.

Distinctivitate & diferentiere

  • Din punctul de vedere al utilizatorilor, principalul diferentiator va fi completitudinea listei spatiilor culturale – nu exista in acest moment liste exhaustive (unice, reunite) cu spatiile in care se pot desfasura evenimente culturale
  • Platforma software este flexibila si extensibila, orice sectiune noua putand fi adaugata fara a interveni asupra structurii, cu costuri minime
  • Din punctul de vedere al investitorilor: logica arhitecturii, simplitatea si usurinta administrarii (costuri scazute de operare si dezvoltare ulterioara)

Obiective

Proiectul are un obiectiv complex:

  • Cultural: catalogarea, prezentarea, promovarea, valorificarea si valorizarea patrimoniului etc.
  • Comercial: construirea de produse si servicii cu valoare comerciala directa sau indirecta conexa (monetizare)
  • Social: legaturi sociale, comunicare si cooperare intre comunitati (profesionistii culturii, public consumator de produse culturale, oamenii de business, autoritati etc.) atat din tara cat si din strainatate.

Participanti in proiect

Operational:

  • Societatea Muzicala (project manager)
  • Sponsor principal
  • Expert/ autoritate in domeniul patrimoniu/ arhitectura (Ordinul Arhitectilor, Univ. de Arhitectura etc.)

Institutional:

Dezvoltare

Dezvoltarile ulterioare ale proiectului prevad:

  • replicarea proiectului in alte orase
  • adaugarea de produse si servicii anexe (comerciale sau de alta natura: brokeraj, promovare imobiliara, consultanta, organizare de evenimente, project management etc.) pentru valorificarea la maximum a potentialului spatiilor respective

Institutionalizare

Se prevede institutionalizarea proiectului, prin crearea unei structuri organizationale permanente, cu interes si abordare la nivel national, care sa (poata sa) devina independenta din punct de vedere financiar si administrativ.

Finantare

Nota: o finantare de 15,000€ a fost deja asigurata de ARCUB, prentru a realiza platforma tehnica + campanie promovare + culegere si editare date in Bucuresti (min. 600 de spatii culturale).

Finantarile ulterioare vor asigura extinderea proiectului la alte orase si editarea albumelor (print).

  • 3,000€/ oras pentru platforma online; Partenerii si sponsorii acestui proiect pot intra ca membri fondatori in structura institutionala care urmeaza a fi creata si care va administra brandul si toate activitatile (inclusiv cele de natura comerciala) din cadrul proiectului. Ca participanti si finantatori ai proiectului, partenerii pot avea co-proprietate asupra brandurilor si expunere totala sub toate formele: Web, anuare, evenimentele de lansare si alte evenimente etc.
  • 2,000€ pentru Album, in schimbul carora vor primi 50 de albume si dreptul de co-proprietate asupra lucrarii, ceea ce inseamna ca pot sa primeasca oricate alte exemplare la costul de retiparire (aprox. 7€/ album).

Sponsorii vor primi, de asemenea, si beneficiile generale acordate de catre Societatea Muzicala.

 

Data actualizarii: 22/04/2017

  • Virgil :

    Bine-venit acest Proiect! Felicitări!

  • Adresa de email nu va fi publicata.