Alte proiecte in lucru ale Societatii Muzicale deschise catre parteneriate

Ord. dupa

Expozitie de arta fotografica

Spatiu: n...

Lucas Meachem, marele bariton american, revenit in Romania pentru a lu...

3 comentarii

“Lidia Vianu’s Students Translate” Ediția a III-a / 16-21 ap...

Carte – Film – Mancare boiereasca Lansarea cartii O bucatarie c...

Ziua Internationala a Subtitrarii - Editia I Universitatea din Bucure...

The Fever de Wallace Shawn, one-woman show cu Simona Maicanescu, in en...

Lucas Meachem, marele bariton american, care va sustine concertul de l...

Saptamana romano-britanica: 8-13 mai 2017 Sase scriitori britanici ...

Bucurestiul Cultural Neconventional (sau Neconventionaliada - nume pro...

Descrierea produsului principal (platforma Internet) Obiectivul pro...

Proiectul lansat de catre Societatea Muzicala, a fost conceput initi...

3 comentarii

Proiect lansat de catre Societatea Muzicala, conceput initial pentru c...

1 comentarii
Afiseaza
comentarii

Descrierea produsului principal (platforma Internet)

Obiectivul proiectului este de a construi un sistem complex de marketing cultural – centrat pe o platforma web performanta – de a colecta, procesa, si sintetiza informatiile culturale (volume foarte mari) cu metode si unelte moderne si productive si de a le prezenta si marketa comunitatilor culturale si publicului tinta intr-un format structurat, unitar si eficient, impreuna cu produse culturale asociate, folosind teoriile si instrumentele de marketing si de business, in general.

Alte produse

Odata construite platformele de tip internet descrise mai sus, organizatia poate construi produse asociate si propriile produse culturale, din vanzarile carora isi poate acoperi o parte dintre costuri:

  • Elitele Romaniei – anuarul (si banca de date, in general) elitelor culturale si stiintifice
  • catalogul (electronic) profesionistilor fiecarui domeniu cultural
  • Locurile Culturii – catalogul spatiilor in care se pot organiza evenimente culturale
  • evenimente publice si private (concerte, spectacole, serate, conferinte, dezbateri etc.)
  • team-building-uri si alte produse specifice mediului de business
  • cursuri de cultura generala sau de alta natura
  • concursuri, festivaluri
  • impresariat, consultanta, project management
  • co-marketing
  • platforma de blogging cultural

Logica abordarii

Am lansat acest proiect deoarece:

  • cererea de produse culturale (in special cele premium) este in vizibila crestere si este de asteptat ca aceasta tendinta sa se mentina multa vreme, chiar sa se amplifice.
  • nu exista astfel de platforme online globale pentru niciunul dintre domeniile culturale din Romania. De regula, proiectele de acest tip sunt initiate si finantate de catre autoritatile statului, insa e foarte putin probabil ca acest proiect sa apara pe agenda publica in viitorul apropiat. Aproape toate produsele din aceasta categorie existente pe piata sunt la scara mica, in jurul unor organizatii si proiecte punctuale, ce promoveaza doar interesele lor particulare, si sunt facute de catre persoane care nu tin seama prea mult de regulile si de instrumentele de marketing si de business, in general.
  • platforma tehnica pe care pot sa fie puse toate portalurile avute in vedere este in intregime functionala, in urma unei investitii de aprox. 25,000€. Aceasta platforma este sofisticata din punct de vedere ethnic, foarte performanta din punct de vedere al arhitecturii, este foarte bine optimizata pentru lucrul cu motoarele de cautare si permite administrarea intregului continut (mii de pagini) direct de catre redactori, cu interventia minima a IT-istilor. Redactorii pot adauga, muta sau modifica singuri sectiuni intregi ale portalului (inclusiv meniuri) fara interventia tehnicienilor.
  • initiatorii proiectului au legaturi privilegiate in lumea businessului, in mediile politic si diplomatic, si le este usor sa stabileasca relatii si parteneriate de orice natura, financiara sau nefinanciara, inclusiv strategice, pe termen lung.
  • au fost stabilite parteneriate cu Ministerul Culturii, cu ICR, cu ARCUB, cu universitatile de profil, cu institutiile culturale cele mai reprezentative, precum si cu personalitati-cheie pentru cele patru domenii pentru care am demarat deja proiectul: muzica, teatru, filosofie si teologie.
  • Societatea Muzicala s-a dovedit un proiect viabil, de succes, a confirmat logica abordarii, a conceptului si a arhitecturii sistemelor, anumite produse au confirmat asteptarile de la piata si s-au dovedit rentabile financiar si, in final, a dovedit ca modelul de business poate sa fie extins cu usurinta catre celelalte domenii ale culturii, cu costuri minime.

Initiatorii si partenerii proiectului

  • George Butunoiu Executive Search – cea mai veche firma de recrutare pentru pozitii de conducere din Romania
  • Societatea Muzicala – asociatie culturala al carei fondator este George Butunoiu, impreuna cu personalitati din domeniul muzicii clasice
  • Fundatia Acad. Gheorghe Vranceanu – fundatie care promoveaza cultura si stiinta in (si din) Romania

Finantare

Activitatile din cadrul proiectului sunt grupate pe domeniile specifice mentionate, in cadrul unor sectiuni distincte (muzica clasica, teatru, cinematografie, arte vizuale, patrimoniu etc.), fiecare putand fi administrata si finantata separat.

Sponsorii vor finanta sectiuni ale site-ului cu pachete de finantare intre 1-5,000€ (in functie de domeniul cultural ales), in schimbul beneficiilor oferite de catre Societatea Muzicala.

Proiectele specifice (anuare, evenimente, festivaluri, concerte etc.) vor fi finantate separat.

 


Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close